کالیته رنگ ساک بگ های پارچه ای شادیان بگ

 

زرد  فسفری

چمنی   سدری  صورتی  یاسی

نقره ای  سفید مشکی فیروزه ای

اسمانی  کاربنی  سرمه ای  کرم

قهوه ای  زرشکی  قرمز  نارنجی

کالیته رنگ پارچه(معنی کالیته رنگ چیست)؟

کالیته رنگ در واقع نمونه های کوچک طیف رنگی یک محصول مانند پارچه مبل، پرده، رنگ مو و … هستند که برای شناخت مشتری از رنگ های مختلف آن محصول مورد استفاده قرار می گیرند. با کمک آنها نیاز نیست که فروشنده طرح و رنگ ها را از طریق کامپیوتر نشان مشتری دهد، چرا که با فیزیکی کردن این پارچه ها شما می توانید جنس آن را نیز از نزدیک لمس کرده و ببینید.

این کار موجب می‌شود میزان شفافیت رنگ‌های مختلف یک محصول را نیز از نزدیک ببینید تا امکان پررنگ بودن و فتوشاپ بودن آن در سایت نیز غیرممکن شود. لازم به ذکر است که اگر از روی تصویر بخواهید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید به این حالت کاتینگ می‌گویند و مشتری می تواند از روی رنگ های مختلف، رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کند.

پس از فرآیند تولید پارچه که به صورت خام تولید می شود برای تنوع در رنگبندی با استفاده از مواد مستربچ به پارچه های تولید شده رنگ می دهند.که این نوع فرآیند باعث تولید انواع رنگ ها در پارچه از سفید تا مشکی در 17 رنگ مجزا که عبارتست از آسمانی، کاربنی، مشکی ، فیروزه ای، طوسی ، نقره ای ، قرمز ، صورتی ، سبز یشمی ، سبز فسفری و … می شود.